کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317827 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه ارزان‌تر گلکسی نوت 3 در راه است

گلکسی نوت ۳ بدون شک محبوب‌ترین فبلت دنیاست و با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار مورد توجه بسیاری علاقمندان است. اما قیمت بالای این فبلت مانع از خرید بسیاری کاربران شده است و احتمالاً سامسونگ به دنبال عرضه نسخه ارزان‌تر افتاده است.

note-3

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ هفته گذشته اکانت توییتر @evleaks به یک گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-N7505 اشاره کرد و با توجه به این‌که شماره مدل SM-N900 و SM-N9005 مربوط به گلکسی نوت ۳ است احتمال می‌رفت که نسخه جدیدی از گلکسی نوت در راه باشد. به هر شایعات جدید ادعا می‌کنند که این گوشی یک مدل ارزان‌تر از گلکسی نوت ۳ باشد که دارای صفحه‌نمایش ۵٫۴۹ یا ۵٫۷ اینچی بوده و در نمایشگاه MWC 2014 بارسلونا رونمایی خواهد شد.

بر اساس شایعات این مدل که Galaxy Note 3.0 Lite نام خواهد اشت به جای فناوری Super AMOLED از پنل LCD برای صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و به جای سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی از یک مدل ۸ مگاپیکسلی احتمالاً بدون قابلیت فیلم‌برداری ۴K استفاده خواهد کرد.

هنوز تصاویر و مشخصات بیشتری از این فبلت ارزان‌تر در دست نیست اما احتمالاً در ماه‌های آینده در مورد گلکسی نوت ۳ لایت بیشتر خواهیم شنید. جالب است بدانید که پیش از معرفی رسمی گلکسی نوت ۳ شایعاتی در مورد نسخه مینی این فبلت به گوش می‌رسید که با توجه به ۵٫۷ اینچی بودن صفحه‌نمایش این فبلت واژه “مینی” کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18184 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/09/13 تعداد مشاهده: 1587
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

امير 1392/09/13 17:42
سافت گذر مراقب باش اخرین پیامی که سایت نارنجی مخابره کرد این بود
ما تو رو دیگه میخواهیم پس مرافب خودت باشlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus